Analiza mojih dijaliza

Prvih 10 godina su najteže – Ispovest jednog jubilarca

Život iz drugog ugla
Dijaliza, to ti je budućnost
I za novi život, viza.
3650 dana prošlo je do sada
I toliko novih nada.
1560 dijaliza za deset godina
Sam imao, a ja bih i dalje živeo.
3120 uboda je bilo, a ja
Još uvek se pitam šta se dogodilo.
Oko 300 je bilo analiza, e
To je brate dijaliza.
Život je to novi, odakle vidiš
Kako je lepo biti prav,
slobodan i zdrav.
Tu je društvo
koje ne možeš da biraš,
Aparati koje ne smeš da diraš,
Legneš i čekaš da li ćeš i danas
da pretekneš.
Tu su lekari i sestre i poneki brat,
e oni su ti brale i glava i vrat.
Slušaj njih i ne možeš da pogrešiš
Uvek će sve biti dobro, nemoj dušu
da ogrešiš.
Njihovo iskustvo i znanje je za nas
tekući život, i radovanje.
Kada uđeš u salu i legneš
pored aparata,
Šta god da ti se dogodi,
tu su četri i po sata.
Za ovo vreme bile su i muke teške,
često sam
Hteo da odem kući, i peške.
Ovo nije arija iz opere Aida,
ovo je samo ispovest
Desetogodišnjeg invalida.

.

Miodrag-Mića Zagorčić
Selo Vodice
Smederevska Palanka

.

hemodijaliza

.

.

.

.

.

.

.

Unesite ovde Vaše pitanje, odgovor, komentar ili mišljenje ...

