Ja nemam talenat

Ja nemam talenat  –  najmasovnije takmičenje IKADA.

Ja nemam talenat da ovo lepo i pismeno sročim. Kada sam ja bio u školi, to se zvalo sastav. Sada samo sastavljam kraj sa krajem i to je jedino čime se bavim.

Ja sam Born bez identiteta.

Nemam talenat da se uvlačim u dupe gazdama i šefovima, da bih uspeo.

Nemam talenat da bih uživao u Zvezdama Granda, Preljubnicima, španskim ili hrvatskim serijama, na našoj Prvoj turskoj televiziji. Nemam talenat da brinem da li je Rada prevarila Milana, sa Katarininim mužem, niti me uopšte interesuju takve budalaštine. Ne mogu da shvatim da u srpskim dnevnim novinama najavljuju nekog Bali-bega i raspredaju o intrigama neke Hurem. Zar nam 500 godina patnje i asimilacije (poturčavanja), nije bilo dosta? Što ne postigoše nabijanjem na kolac, sad nam šalju na antenu.

Nemam talenat da po hiljaditi put slušam voditelja (voditeljku), kako trepćući pita gosta: „Šta nam novo spremate i da li radite na nekom novom materijalu.“ I da li će napuniti Arenu?

Ne mogu da smislim ni gledaoce koji se uključuju „kraj telefona“ i „žele da pozdrave sve u studiju“. To su oni što na pijaci traže da kupe „badnjak sa busenom“.

Ne mogu da slušam goste koji govore: „po meni“, „jako puno“ (kao da postoji jako prazno), koji brinu o autfitu, stajlingu, imidžu na stejdžu, uživaju na fešn viku, i hrle na rijaliti, dok nam drugi rade „fizibiliti“ studiju. Ako smem da se „nadovežem“.

Glavno im je ostvariti benefit, a nekada se ta pojava u srpskom narodu zvala koristoljublje. I znalo se šta se radi iz koristoljublja. Samo zločin. Kada nam zamene jezik, zameniće nam način razmišljanja, ako nam za tu aktivnost uopšte, preostane potreba.

Ja nemam talenat da na Drugoj Srpskoj (ili drugo-srbijanskoj) televiziji uživam u gledanju američkih filmova u kojima su Srbi glavni negativci, primitivni i glupi teroristi, ili ratni zločinci. Znam da će američki junak spasiti svet (?!) od njih, u poslednjim minutima filma. Nasilje, bilo koje vrste, prema bilo kome, ne podnosim.

Ne mogu da prihvatim globalno zagejavanje. Siguran sam da deca koju podižu dva pedera nikada neće biti normalna deca. Neka me osude odmah, ali tvrdim da je zločin uništavati potomstvo zbog nečijih izopačenosti. Branioci prava životinja su tražili da NATO pakt poštedi zoološki vrt od bombardovanja, ali nisu branili da se Srbi bombarduju i tokom Vaskrsa. Takvi nam sad vode bitku za bebe. Jadna je država koja nema pare za inkubatore i kojoj strane agenture i bebama nameću simbol stisnute pesnice, simbol slamanja domaće vlasti i dovođenja (ružičastih) kvislinga.

Ja nemam talenat da poverujem kako nam je najvažnije dobiti DATUM. Šta to znači: hoće li nam ukinuti i Kalendar? Ne verujem u borbu protiv korupcije, jer imam očuvan vid. O mozgu, koji mi ispiraju, ne bih sad.

Imam 47 godina, na hemodijalizi sam 12 godina, imam 3 stenta i dve operacije paratireoidnih žlezda.

Interesuje me samo ima li još ovakvih kao što sam ja?

Netalentovanih.

Da se okupimo.

Da vidimo, možemo li napraviti neki šou.

S. Ž.

.

.

Ilustracija.

.

.     .     .

Picture1b

4 thoughts on “Ja nemam talenat

Unesite ovde Vaše pitanje, odgovor, komentar ili mišljenje ...

