Dijalizna molitva

Da ni mi pacijenti nismo sveci, kada su u pitanju naši međusobni odnosi, najbolje pokazuje tekst Dijalizne molitve, koji smo preneli (i preveli) sa sajta “I hate dialysis”:

Oče naš koji jesi,

iskrenosti i snage mi donesi,

i kretenu koji do mene jeste,

učini da smanji glasa svojego.

Ili, ako bude volja Tvoja,

ne oslobodi ga grčeva njegovih,

no uzmi ga Gospode k sebi,

ne dovodi nas vo iskušenije.

Amin.

02. Dijalizna molitva

The Dialysis Prayer:

Lord give me the strength

to not tell this idiot sitting next to me

to shut the hell up!

Please God make him cramp

so he will shut up,

or if it is your will

just take him,

end his suffering.

Amen.

(Molitva koja nije bila naš predstavnik na Eurosongu)

.

Picture1b

Unesite ovde Vaše pitanje, odgovor, komentar ili mišljenje ...

